Kanske det här är karma

Nu gör jag er alla en god gärning, så ni slipper genomlida det trauma jag gjort i några dagar nu.
För att öppna Toni&Guy-schampoflaskorna ska hela plastgrejen som allt är om, vara åtskruvad och den riktiga viktiga lilla plastsaken, den andra delen som är allra högst upp och "där hålet sitter", ska skruvas fast det blir motstånd. DÅ åker den upp med ett äckligt ploppljud och så funkar den som den ska. Man ska alltså inte skruva upp saken som den sitter i bara för att den blir lättare att snurra. 
Varsågoda!
Jag vet. De borde göra en bruksanvisning om det istället för hur man applicerar schampot i håret. Eller så är jag bara dum.

Kommentarer
Postat av: elin

vet du inte det? :o lovisa eller ngon har väl sagt? är på scä iaf.

2009-09-08 @ 18:33:46
URL: http://cupcakeselin.blogg.se/
Postat av: elin

neeej det gör jag inte, kommer inte gå på länge..

2009-09-30 @ 08:30:51
URL: http://cupcakeselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0