Vafan, till sist står man ju där ensam i alla fall.

"Allt mitt är ditt och allt ditt är mitt..."
"Det bara lyser KAMERA! ur dina ögon Alma, och det lyser typ DATOR! ur mina"

Hade jag en miljon skulle jag ge Moa en dator, köpa målarfärg, gå på konserter, investera i massa skivor, sms:a till folk utan comviq och köpa skor och solglasögon.

Så jag stod instängd i en skrubb som kunde få en bacill att bli klaustrofob i en för stor äcklig sjukhusrock och sorterade bland inkontinensskydd och duschbrädor. Rågsvedsborna glodde nyfiket på den stackars flickan som kämpade för alla som hade det ännu värre i Afghanistan. Mor varnade för att det skulle ta flera timmar, jag blev rädd och fixade skiten på 40 minuter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så cool alma (Y)

2009-05-08 @ 18:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0