Pool party baby - it was a cool party, cool pool party - lalalala!

Hm. Det är tillåtet att ha nolife-dagar, när ögonen har gått sönder för att man i stort sett bara tittat på en skräm hela dagen, istället för att göra nåt nödvändigt. Till exempel demonstrera, och jag är så jävla besviken.
Jag sover frånochmed nu på en sorta madrass, med ett lakan som ligger över hela rummet. Min mori är iväg och köper tydligen en studsmatta. Min mobil är på lagning för att den var inte hardcore, imorgon ska jag se High School Musical (fifan  vad jag ääälskar den filmen asså!) på Göta Lejon och nu ska jag göra en heeelt onödig SOläxa.

Kommentarer
Postat av: Siri

helt rätt, so läxan är heeelt onödig! Fast high school musical va bra :D speciellt masken, HAHAHAHAH

2009-05-03 @ 22:42:08
URL: http://sehl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0