Ma Al Fakir

Jag är en självplågare-e!
Ja minsann.
Pepp på imorgon, funderar seriöst på Where the action is och nu ska jag byta lakan.
Sådär ja. Det är smutsigt att runka till halvtaskig internetporr.

Så, nu var det dags för ALMA TIPSAR!!

Electric Banana Band – Allt som rör sig, lyser eller låter
MGMT – Kids
Jackson 5 – I Want You Back
Slagsmålsklubben – Sponsored by destiny
Psapp – Hi
Psapp – Leaving In Coffins
Familjen – Det snurrar i min skalle
Danny Elfman – What's This?
Disney Characters – You've Got A Friend In Me
Veronica Maggio – Havanna mamma
Maia Hirasawa – Crackers
Håkan Hellström – För en lång lång tid
Ebba Grön – Heroinister & kontorister
Thåström – Varför är du så tyst
David Bowie – Ziggy Stardust
Blondie – The Tide Is High
Detektivbyrån – Kärlekens alla färjor
Kent – Berlin
Broder Daniel – Underground
Säkert! – Allt som är ditt
Nationalteatern – Popens Mussolinis


nu ska jag fortsätta lyssna igenom mina spellistor 
min blogg blev plötsligt fruktansvärt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0