Från oss alla till er alla, glad sommar. eller nåt

Ingen mer väntan. Hejdå allt vad snusk är, nu slipper jag se båd' skola och barn. Soft som in i helvete.
Lovisa fick stipendium och det var helt onödigt att ta med kameran eftersom jag lät andra fota. Kommer väl upp när siri laddat upp de på facebook eller något.
Efteråt kom mormor och morfar hit och fikade på jordgubbar, -tårta, saft och ballerina.





Orkar inte göra nåt med bilderna, orkar inte göra nånting alls. För trött och au revoir

Men jag är glad!

Kommentarer
Postat av: Jessica The awsome one

Underbart att min näsa ser knas ut. Mina fingrar tjocka och korta.

Bilden är så RÄTT

2009-06-11 @ 23:02:00
URL: http://negerkuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0