Bikt



Blogg.se gillar mig inte, jag ska inte ha nån header.

Firefox gillar mig inte heller, jag ska inte ladda upp några bilder.

Då blir jag hon med en tråkig blogg med skrikiga färger, meningslösa rubriker och korta inlägg som alla ser ut som detta. Jag önskar verkligen att jag hade nåt att berätta och i och för sig, jag hade kunnat skriva sju inlägg varje dag där tre var "godmorgon idag ska jag in till stan och träffa folk, trevligt trevligt! :)<3", två var "hejdå nu drar jag, orkar inte skriva men puuuuuss!<33" och resten meterlånga "aa och så satt vi där och typ gjorde ingenting, men trevligt vare iaf! sen kom han och hon gick och till slut vare bara vi tre kvar och så åkte vi hem. ÄLSKAR ER!"
Men sånt är inte kul att varken läsa eller skriva. Det är kul att läsa om fantastiska saker, men så fantastisk är inte min blogg så då blir det såhär. Och nu börjar det här bli en förlåtjagskaförsökabliroligare-text, men jag ber absolut inte om ursäkt. Det här var nånting som jag skrev bara för sakens skull. 

suuuuuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0