Roe deers

Idag har vart en lite konstig dag.
Jag såg två rådjur ute på tomten nyss, självklart ska allt inträffa när man inte har en kamera. Även om det inte var första eller sista gången de var här.
Min munkjacka har still inte kommit och jag börjar tro att den tog slut innan vi beställde den. Hoppas bara att de inte dragit det på kontot. Detta betyder att jag får tillbaka mina pengar jag betalade mannenmedkortet med och jag kan köpa en något billigare munkjacka.
Jag är lite bekymrad över mina shorts också som fortfarande inte kommit, vilket de skulle gjort förra veckan. Men jag litar på dem eftersom så många andra beställer sjukt mycket därifrån och får hem dem.
En annan munkjacka jag skulle köpt tog också slut, vilket är lite synd eftersom den var riktigt snygg, men å andra sidan att jag har råd att köpa ett par nya byxor och t-shirts på carlings. 

Hej vad långt det blev om bara kläder som inte finns framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0