Falsksång på skansen

Idag var en väldigt trevlig dag. Tyvärr har jag inga bilder eftersom Moa inte har skickat de än.
Men efter en trevlig fika på Tully's, lekt bland blåbär (INTE vindruvor), stulit en affisch, fått veta att Moa är som Katharinahissen, fotat på Djurgården och blivit nostalgiska på junibacken, plus en massa annat, fick jag en adrenalinkick av att hänga på stan och inte bara på drottninggatan liksom. Det var hur många år sedan som helst jag brukade göra det.
Jag är glad, lycklig och har ångest.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötis, lust att följa mig via bloglovin? Följer ju självklart dig med om du så vill :D



Kram

/Linnéa

2009-04-20 @ 13:06:00
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0